Tel: +48 222 197 788
Tel: 781 806 906
Email: reklama@urbisoft.pl
 

Remarketing

Remarketing jest bardzo skuteczna metoda docierania do Klientów, którzy wcześniej odwiedzili Twoją witrynę, ale nie dokonali w niej żadnego zakupu. Mechanizm działania remarketingu jest bardzo prosty.  Internauta po wyjścia z witryny sklepu, w którym  nie zdecydował się na żaden z dostępnych produktów, może w trakcie przeglądania innych stron www bądź wyszukiwania informacji w Google, zobaczyć reklamę przeglądanego wcześniej sklepu. Reklama może mu wyświetlić zarówno zaraz po wyjściu z danej witryny, jak tez w późniejszym okresie, gdy będzie odwiedzał inne witryny.

Remarketing odpowiedni do Twoich celów

Oczywiście, możesz sam wybierać miejsca i sposób wyświetlania reklam osobom, które już odwiedziły Twoją witrynę. Kiedy chcesz aby Twoja reklama pojawiała się na innych witrynach w sieci reklamowej, zdecyduj się na remarketing standardowy. Jeśli zaś chcesz aby Twoje reklamy były widoczne tylko w wyszukiwarce Google wybierz remarketing w sieci wyszukiwania. Natomiast, gdy chcesz aby Twoja reklama wyświetlała się osobom, które korzystały z Twojej witryny komórkowej, w czasie, gdy przeglądają inne witryny komórkowe postaw na remarketing w aplikacjach mobilnych.  Dużo bardziej zaawansowaną opcją jest remarketing dynamiczny, który umożliwia wyświetlanie szczegółowych reklam produktów lub usług w na innych witrynach, dokładnie tych, które Internauta oglądał w Twoim sklepie.

Jak działa remarketing?

Aby uruchomić opcję remarketingu w kampanii AdWords konieczne jest umieszczenie w kodzie strony właściwego tagu który będzie każdorazowo zapisywał cookie w przeglądarce u odwiedzających witrynę internautów. Następnie, przy użyciu narzędzi AdWords, przygotowywana i konfigurowana jest kampania remarketingowa oraz definiowana lista remarketingowa, która pozwala zawęzić odbiorców naszej reklamy.

Dla kogo kampanie remarketingowe?

Remarketing jest doskonałym narzędziem zarówno dla osób, które chcą zwiększyć sprzedaż swoich produktów i usług, wypromować swoją witrynę albo też zwiększyć świadomość marki. Korzystanie z remarketingu pozwala dotrzeć do Klientów gdy akurat szukają oferowanego prze Ciebie produktu i są najbardziej skłonni do zakupu. Pojawiające się reklamy zachęcają do powrotu na witrynę internautów, którzy z jakiejś przyczyny zrezygnowali z zakupu podczas pierwszej wizyty. Remarketing doskonale sprawdza się także w odniesieniu do Klientów, którzy już dokonali zakupu w naszym sklepie – zawsze można wyświetlać im produkty powiązane z nabytym przedmiotem. Mało tego, ilość reklam, jaka wyświetlana jest internaucie może mieć wpływ na jego decyzję dotyczącą zakupu.